Одржан Сајам запошљавања LINK2job
Београд | Догађај, датум објаве: 4. мај 2018.
Сајам запошљавања LINK2job, који је данас одржан у београдском хотелу „Метропол“, отворили су члан Градског већа Драгомир Петронијевић и Синиша Кнежевић, заменик директора Филијале за град Београд НСЗ. Четврту годину заредом Центар за развој каријере организује овај сајам уз подршку Града Београда и Националне службе за запошљавање.
„Ово је једна од многобројних акција у чијој реализацији учествујемо заједно са Националном службом за запошљавање и другим партнерима Савета за запошљавање. У овом моменту је у Београду 84.500 незапослених, што значи да постоји перманентан пад незапослености, отвара се све више радних места, уводи се све више стручних пракси које су плаћене и кроз које можете у року од 6 месеци до годину дана да стекнете потребна знања и вештине, а тиме и шансу да се запослите“, поручио је Петронијевић.
На штанду Националне службе за запошљавање представљени су програми додатног образовања и обука - програм стручне праксе, обуке за тржиште рада, обуке на захтев послодавца, функционално основно образовање одраслих.
„Међу јавним позивима Националне службе за запошљавање издвојио бих програм стручне праксе, који ове године садржи једну новину у односу на прошлу, јер је тада програм реализован само за приватне послодавце, док су ове године укључени и послодавци из јавног сектора. У програм стручне праксе се укључују незапослена лица која се први пут радно оспособљавају за занимања за која су стекла одређена знања и вештине. То је на неки начин волонтирање уз посредовање државе, односно помоћ у стицању практичних знања како би млади могли самостално да обављају делатности за које се обучавају“, казао је Кнежевић.
На сајму се представили бројни послодавци: ДДОР осигурање, Пештан, Нелт, Еду ТВ, Менаџмент центар Београд и други истакнути привредници, укупно 40 учесника са понудом од преко 300 радних места.
Како наглашавају организатори, циљ сајма LINK2job није само да постане највећи регионални догађај овог типа, него и да на најефикаснији начин допринесе стварању квалитетних веза између посетилаца и компанија излагача, на обострану корист. На тај начин доприноси се решавању горућих проблема: незапослености са једне стране и недостатка квалитетног радног кадра у компанијама, са друге.