Sajam praksi i zapošljavanja na Univerzitetu Singidunum
Korak 2017
Beograd | Događaj, 24. март 2017.
Danas je u novoj zgradi Univerziteta Singidunum u Beogradu održan II Sajam praksi i zapošljavanja “Korak 2017”. Nakon uspeha iz prethodne godine, kada je na manifestaciji učestvovalo 27 izlagača i više od 1.000 posetilaca, ove godine na sajmu štandove je imalo čak 40 izlagača, koji su predstavili preko 150 pozicija za stručne prakse i posao. Brojni posetioci imali su priliku da lično porazgovaraju sa predstavnicima kompanija.
Sajam je svečano otvorio rektor Univerziteta Singidunum prof. dr Mladen Veinović, koji je tom prilikom istakao da mladi danas moraju brzo da se prilagođavaju novim trendovima i potrebama na tržištu rada.
“Nema čekanja da te neko pozove i ponudi posao, poslodavci očekuju da mladi ljudi jasno izraze volju i želju za profesionalnim usavršavanjem i napredovanjem”, rekao je Veinović i dodao da su kompanije koje su danas prisutne na sajmu samo deo od oko 500 kompanija sa kojima Univerzitet Singidunum sarađuje.
Na štandu Fondacije Novak Đoković bila je velika gužva, mnogo mladih ljudi prijavilo se za poziciju volontera-dopisnika za njihov blog i časopis “Original”. Fondacija nudi i mogućnost obavljanja stručne prakse za sve koji žele da nauče nešto novo. Kako ističu, njihov tim je mlad i svi zainteresovani su dobrodošli.
Marketing saradnik u Menadžment centru “Beograd” Marina Sultanović rekla je za “Poslove” da ova firma nudi dve pripravničke pozicije: menadžer prodaje i kontroler. Bave se edukacijom, obukama, konsaltingom i kontrolingom, a kako ističe Marina, nude vrlo stimulativne uslove za mlade ljude koji žele da ovde steknu svoje prvo radno iskustvo.
Aleksandra Tomić, supervizor za regrutaciju kadrova u kompaniji “Imlek”, kaže da je ova firma uvek u potrazi za mladim kadrovima, a na sajmu nude mogućnost obavljanja prakse u oblasti prodaje, marketinga, proizvodnje, nabavke, kontrole kvaliteta, finansija, pravnog i IT sektora. S obzirom da na praksu primaju veći broj ljudi, nije ni čudo što je na ovom štandu bilo mnogo zainteresovanih kandidata.
Diplomac Fakulteta za medije i komunikaciju Ana Matić zadovoljna je ponudom na sajmu.
“Očekujem da se upoznam sa poslodavcima, nađem neku dobru praksu, a možda i posao. Važno mi je da se što bolje informišem. Našla sam nekoliko otvorenih pozicija za marketing menadžere, izdvojila sam 14 oglasa u firmama koje mene interesuju i jako sam zadovoljna ponudom”, ističe Ana.
Na sajmu je održana i radionica „Ja i tržište rada - kako da prepoznam pravi posao za sebe”, koju je organizovala Nacionalna služba za zapošljavanje. Zainteresovani posetioci imali su priliku i da čuju predavanje „Kako postati pravi kandidat za željeni posao“, na kojem su stručnjaci iz Menpauer grupe (Manpower Group) Srbija zainteresovanim kandidatima pružili odgovore na brojna pitanja, a “Sitel Srbija” organizovao je i besplatno testiranje nivoa stranih jezika.
Učesnici
Među ovogodišnjim izlagačima bile su brojne renomirane kompanije: Adria Media Group, Aiesec, Atlantic Group, Comparex, Delta Auto, Novak Djokovic Fondacija, Ernst & Young, Falkensteiner, Fly Fly Travel, Frikom, HDL Design House, Hyatt, IBM, Imlek, In Hotel, Manpower Group, Marriott, MicroFinance Group, Menadžment Centar Beograd, OmnitechIT, OMV, Piraeus Bank, Rapsody travel & events i mnogi drugi…