Konkurs za mlade talente
Beograd | Vest, datum objave: 25. септембар 2018.
Kompanija „Nestle“ pokrenula je nagradni konkurs „NESCAFÉ 3in1 generacija“ za mlade od 16 do 26 godina iz Srbije koji poseduju talente iz različitih oblasti: nauke, sporta, umetnosti… Namera kompanije je da podrži i nagradi najtalentovanije mlade ljude u zemlji, da ih učini vidljivijima, a oni imaju i priliku da dobiju nagradu u iznosu od 2.018 evra za razvoj svog talenta.
Shvatajući da je mladima potrebna podrška na putu do uspeha i ostvarenju želja, kao i da je potrebno posvetiti posebnu pažnju talentu da bi on mogao da se razvija i usavršava, kompanija „Nestle“ želi da ih na ovaj način ohrabri da dostignu maksimum.
Program će, kako se nadaju u kompaniji, u javnosti istaći potrebu da se privatni sektor dodatno angažuje u oblasti rešavanja pitanja od društvenog značaja, od kojih je podrška mladima jedan od najvažnijih, a kod njih su često finansije glavna prepreka za napredak.
Podsećaju da brend NESCAFE 2in1 i NESCAFE 3in1 simbolizuje druženje i zabavu, pa se pozivaju građani da kupovinom tog proizvoda urade nešto plemenito i podrže mlade talente, jer se deo sredstava od kupovine izdvaja za nagrade konkursa.
Kampanja je podeljena u dve faze. U okviru prve, do 5. oktobra, svi zainteresovani mladi treba da se prijave na sajtu www.nescafe3in1generacija.com. Tu mogu da okače svoj video dužine do dva minuta, u kojem će predstaviti svoj talenat ili veštinu. Nakon prijave, u okviru druge faze konkursa, publika će na sajtu glasati za prijavljene kandidate od 10. oktobra do 6. novembra.
Kompanija „Nestle“ je svetski lider u proizvodnji hrane i pića i ima više od 2.000 globalnih i lokalnih brendova, a prisutna je u 191 zemlji širom sveta.