Презентација јавних позива у Сремској Митровици
Сремска Митровица | Догађај, датум објаве: 20. фебруар 2019.
Заменик директора Националне службе за запошљавање Петар Јарић присуствовао је презентацији јавних позива за 2019. годину у Филијали Сремска Митровица НСЗ.
„И ове године пред нама је један озбиљан задатак - смањење незапослености. Сремска Митровица је због своје локације увек била интересантна за нове инвестиције, што и пред НСЗ ставља додатне задатаке, како да на адекватан начин одговоримо на захтеве тржишта рада“, рекао је Јарић.
Према подацима РЗС из Анкете о радној снази за III квартал 2018. године, анкетна стопа незапослености износи 11,3% на територији Републике Србије, а број незапослених лица на територији АП Војводине у овом тренутку износи 7,9%.
Јарић је истакао да је пре 6 година стопа незапослености била преко 20% на нивоу Републике, као и у АП Војводини.
„Циљ ове презентације јесте да послодавци дођу до адекватне радне снаге, с једне стране, а са друге стране да кроз мере и активности, преквалификације и обуке на најбољи начин обучимо незапослене“, рекао је Јарић.
Презентацији јавних позива присуствовало је 120 послодаваца са територије општине Сремска Митровица. Снежана Седлар, директорка Покрајинске службе за запошљавање АП Војводина, рекла је да је код Покрајинског акционог плана најважније што су задржане исте мере које су реализоване прошле године, а то су пре свега субвенције за самозапошљавање.
„Посећеност, која је данас овде на завидном нивоу, говори управо о успешној сарадњи Националне службе за запошљавање и привредника из Сремске Митровице. Данас су са нама послодавци који су тек основали своја предузећа и започели сопствени бизнис. Желим да истакнем да је за нас сваки послодавац подједнако важан, како онај који запошљава једног радника, тако и они који су власници великих компанија“, рекла је Маријана Грабић, директорка Филијале Сремска Митровица НСЗ.
У 2019. години планирано је да се у мере активне политике запошљавања укључи 135.560 незапослених, од којих у финансијске мере 20.840 лица.